Attackrad av Nemias anhang!

Tungt lastad med kassar av matvaror blev jag helt nyligen nedslagen, helt oprovocerat, av tre ynglingar.

Snabbt var jag på fötter igen!

Jag gick genast till attack, men fegisarna sprang iväg så jag fick ingen chans att plocka ned dem!

Jag ropade till dem. Jag frågade om de tänkte komma tillbaka alla tre eller om någon av dem vågade möta mig själv. Men alla tre bara försvann iväg! Sicka fega stackare!

Medan de lade fötterna på ryggen skrek de till mig: ”Där fick du för Nemia!”

Du, Nemia Pekki, anlita lite bättre folk nästa gång!

Du, Nemia Pekki, de är ju du som har begärt detta!

Och därför säger jag det att du bor på Norumshöjd 100 med postnummer 41745 Göteborg. Och ditt personnummer är 66 05 11 – 0821.

Här är också en bild på dig:

Och här på bilden nedan försökte du att sälja din fitta, hora som du ju är, men denna gång blev det ingen affär.

Detta var den skada jag fick av dina hejdukar:

Det var ju inte så allvarligt tycker jag. Men om jag hade fått tag i dem så hade de haft bra mycket värre skador att visa upp, det kan jag lova! Och du ska hälsa dem det! Mig sätter man sig inte ostraffat på! Vet det hädanefter!

Jag borde ju sagt de till tings- och hovrätt! Och i hovrätten borde jag ju ha sagt att din skada på vänster kind hade du själv åsamkat dig!

Men det är ju så mycket som aldrig blir sagt och så lite som förstås av kärringarna av båda könen i våra domstolar. Så all sanning föll ju på hälleberget och skulle falla där även om det osagda blev sagt!

Händelsen är polisanmäld! Vad det nu kan leda till. Jag har ju polisanmält alla andra liknande påhopp som hon ligger bakom, men inget har hänt då. Varför ska något hända nu i så fall?

1 tanke på “Attackrad av Nemias anhang!

  1. Det är inte så många tusen som Nemia har skinnat mig på, men jag blev tvungen att sälja av min butik eftersom hennes kriminella kompanjoner ansatte mig och ville ha ut en djävla massa skyddspengar från mig som jag inte hade råd att betala. Polisanmälan gav inget alls. De ignorerade allt ja sa till dem. Senare läste jag på nätet om henne att hon hade en fot inne i poliskåren. Och de skyddar henne hela tiden. et är inte så konstigt att hon hela tiden går fri! Hon knullar sig till juridisk immunitet tack vare att polisen låter sig bestickas med så lite som ett knull!

Lämna en kommentar